8 Ağustos 2013 Perşembe

Wish List :)


Bu günkü yazıma iyi bayramlar diyerek başlamak istiyorum :) Hepimize iyi güzel mutlu bayramlar :) Başlıktan da anlayacağınız üzere sizinle en kısa zamanda almak ve denemek istediğim ürünleri paylaşacağım. Malum bayram da toplanan harçlıklar kozmetik ürünlere dönüşecekler :) 

İstediklerimin en başında Clinique Chubby Stick For Eyes var. Şeker görünüm de ki bu kalem farlar görüntüleriyle bile kalbimi çaldılar. Umarım uygulaması ve yogunluğu da beni mutlu eder :)


İstediğim öteki ürün ise Tom Ford un yeni parfümü Sahara Noir :) Herkesin övgüyle bahsettiği bu parfümü çok merak ediyorum :) 


Son olarak da gene Tom Ford un Cream Color For Eyes in Spice ını istiyorum :) Bu krem farın bronz tonlarda göz makyajı yapmak için çok uygun olduğunu duydum :) 


Yani bu bayram bol bol harçlık bol bol şeker lazım bana :) :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Follow on Bloglovin
 

Ladyprimer Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada